Stany magazynowe naszego sklepu są na bieżąco aktualizowane i to, co jest w sklepie jest fizycznie u nas dostępne zaraz po złożeniu zamówienia.
Czas realizacji zamówienia to zazwyczaj 1 dzień.

Jeżeli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12:00 w dniu roboczym to będzie dostarczone już w następny dzień roboczy. Przesyłki zagraniczne docierają w 3-10 dni, w zależności od lokalizacji.

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Tak. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Prosimy o zgłoszenie tego zamiaru do obsługi sklepu za pomocą e-maila, czata lub telefonu, a następnie o odesłanie produktów na adres Intenson S.A., Całowanie 94G, 05-480 Karczew.

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Tak. W trakcie realizacji zamówienia można wybrać zagraniczny adres dostawy. Koszt dostawy zostanie automatycznie skalkulowany.

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Tak. Prosimy o kontakt na maila export@intenson.pl lub telefonicznie +48 600 853 005. 

Dostępne opcje płatności to: płatności kartą, płatności elektroniczne, przelewem i za pobraniem.

Tak, oczywiście. Można ją pobrać z panelu klienta. Faktury są generowane automatycznie w wersji elektronicznej.

Każda partia produktów dostępnych w sklepie jest badana, a zakład, w którym są produkowana spełnia wszystkie restrykcyjne normy bezpieczeństwa żywności.

Surowce pozyskiwane są ze wszystkich zakątków świata. Do produktów Intenson trafiają wyłącznie te, które spełniają najwyższe normy jakościowe.