DARMOWA DOSTAWA od 200 PLN - WYSYŁKA 24H

Pomoc FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania

Realizacja zamówienia Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Stany magazynowe naszego sklepu są na bieżąco aktualizowane i to, co jest w sklepie jest fizycznie u nas dostępne zaraz po złożeniu zamówienia.
Czas realizacji zamówienia to zazwyczaj 1 dzień.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Jeżeli zamówienie zostanie złożone przed godziną 14.00 w dni robocze to będzie dostarczone już w następny dzień roboczy. Przesyłki zagraniczne docierają w 3-10 dni, w zależności od lokalizacji.

Jak edytować zamówienie?

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Czy jest możliwość zmiany adresu wysyłki?

Tak. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Jak zwrócić produkty?

Prosimy o zgłoszenie tego zamiaru do obsługi sklepu za pomocą e-maila, czata lub telefonu, a następnie o odesłanie produktów na adres Intenson Europe, Całowanie 94G, 05-480 Karczew.

Jak mogę anulować błędne zamówienie?

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Czy jest możliwość wysyłki zagranicę?

Tak. W trakcie realizacji zamówienia można wybrać zagraniczny adres dostawy. Koszt dostawy zostanie automatycznie skalkulowany.

Moja paczka została zgubiona – co robić?

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Dotarł do mnie uszkodzony produkt – co robić?

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Nie odebrałem paczki w terminie – co robić?  

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Czy jest możliwość zakupów hurtowych?

Tak. Prosimy o kontakt na maila export@intenson.pl lub telefonicznie +48 600 853 005. 

Jak opłacić zamówienie?

Dostępne opcje płatności to: płatności kartą, płatności elektroniczne, przelewem i za pobraniem.

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, oczywiście. Można ją pobrać z panelu klienta. Faktury są generowane automatycznie w wersji elektronicznej.

Co jest gwarancją najwyższej jakości produktów dostępnych w sklepie?

Każda partia produktów dostępnych w sklepie jest badana, a zakład, w którym są produkowana spełnia wszystkie restrykcyjne normy bezpieczeństwa żywności.

Skąd pochodzą surowce produktów np. nasiona chia?

Surowce pozyskiwane są ze wszystkich zakątków świata. Do produktów Intenson trafiają wyłącznie te, które spełniają najwyższe normy jakościowe.