Stany magazynowe naszego sklepu są na bieżąco aktualizowane i to, co jest w sklepie jest fizycznie u nas dostępne zaraz po złożeniu zamówienia.
Czas realizacji zamówienia to zazwyczaj 1 dzień.

Jeżeli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12:00 w dniu roboczym to będzie dostarczone już w następny dzień roboczy. Przesyłki zagraniczne docierają w 3-10 dni, w zależności od lokalizacji.

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Tak. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Prosimy o zgłoszenie tego zamiaru do obsługi sklepu za pomocą e-maila, czata lub telefonu, a następnie o odesłanie produktów na adres Intenson S.A., Całowanie 94G, 05-480 Karczew.

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Tak. W trakcie realizacji zamówienia można wybrać zagraniczny adres dostawy. Koszt dostawy zostanie automatycznie skalkulowany.

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu za pomocą czata, e-maila lub telefonicznie.

Tak. Prosimy o kontakt na maila export@intenson.pl lub telefonicznie +48 600 853 005. 

Dostępne opcje płatności to: płatności kartą, płatności elektroniczne, przelewem i za pobraniem.

Tak, oczywiście. Można ją pobrać z panelu klienta. Faktury są generowane automatycznie w wersji elektronicznej.

Każda partia produktów dostępnych w sklepie jest badana, a zakład, w którym są produkowana spełnia wszystkie restrykcyjne normy bezpieczeństwa żywności.

Surowce pozyskiwane są ze wszystkich zakątków świata. Do produktów Intenson trafiają wyłącznie te, które spełniają najwyższe normy jakościowe.

Subskrypcja to nic innego jak cykliczna dostawa Twoich ulubionych produktów. Wybierasz i zamawiasz produkty tylko jeden raz, a my pobieramy płatność i dostarczamy Ci je z wybraną przez Ciebie częstotliwością tak długo, jak zechcesz.

Zamawiając w subskrypcji oszczędzasz czas i pieniądze. Zyskujesz stałą zniżkę na produkty, które subskrybujesz i nie musisz pamiętać o składaniu kolejnych zamówień.

Na stronie wybranego produktu wybierz opcję Subskrypcja zamiast opcji Zakup Jednorazowy. W trakcie płatności podaj dane swojej karty płatniczej i gotowe!

Jasne! Możesz w każdej chwili zmienić swoją subskrypcję, anulować lub spauzować, logując się na Twoje konto klienta Intenson lub klikając bezpośrednio w link w mailu potwierdzającym Subskrypcję.

Oczywiście. Adres dostawy i preferowaną formę płatności możesz zmienić, logując się do Twojego konta klienta Intenson lub klikając bezpośrednio w link w mailu potwierdzającym Subskrypcję.

Zdarza się. W tym wypadku spróbujemy pobrać płatność ponownie w kolejnych dniach. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić dane płatności przez swoje konto Klienta.

Możesz łatwo pominąć następną dostawę, logując się na Twoje konto klienta lub klikając w link w mailu potwierdzającym subskrypcję. Jeśli chcesz otrzymać następną dostawę w innym, konkretnym terminie, skontaktuj się z nami.