DARMOWA DOSTAWA od 200 PLN - WYSYŁKA 24H

Dlaczego powinniśmy włączyć nasiona do naszej codziennej diety?

Nasiona to cenne źródło białka, dzięki czemu dostarczają organizmowi wartościowej energii. Ponadto, charakteryzują się bardzo wysoką zawartością błonnika i posiadają wszystkie jego istotne dla naszego organizmu właściwości. Nasiona to wartościowa pod względem składników odżywczych grupa produktowa i w przystępnej formie, którą w bardzo łatwy sposób można wprowadzić do naszego codziennego jadłospisu. Wystarczy dodać do musli, jogurty, koktajlu, czy zupy i już wzbogacimy nasze danie o to, co niezbędne dla naszego organizmu.

 

Jakie nasiona są wartościowe i powinny być włączone do naszego codziennego menu?

Siemię lniane jest bogatym źródłem błonnika. Dzięki temu oczyszcza jelita i ułatwia wypróżnianie. Ponadto, siemię lniane może wspomóc proces utraty wagi, ponieważ zawarty w nim błonnik pęcznieje w układzie pokarmowym i daje uczucie sytości. Ale błonnik to nie tylko pozytywny wpływ na naszą sylwetkę. Pomaga kontrolować cholesterol, a regularne stosowanie, przy zachowaniu zdrowej diety, zmniejsza jego poziom we krwi.

Nasiona chia to bogate źródło białka, antyoksydantów, błonnika, witamin oraz minerałów, ale przede wszystkim jedno z najlepszych źródeł kwasów omega-3 oraz a-linolowego, który słynie ze swojego zbawiennego działania w profilaktyce chorób serca i naczyń krwionośnych. Kwasy omega-3 to tzw. pokarm dla naszego mózgu – poprawiają zdolność uczenia się, pamięć oraz koncentrację, dlatego nie może ich zabraknąć w diecie osób, które wykonują pracę umysłową, bądź się uczą.

Pestki słonecznika mają liczne wartości odżywcze. Przede wszystkim przez wzgląd na zawartość witaminy E. Zaliczana jest ona do antyoksydantów, czyli substancji, które zwalczają negatywne skutki działania wolnych rodników tj. przedwczesne starzenie się. Znana jest również ze swojego pozytywnego wpływu na wygląd skóry, włosów i paznokci, dlatego nazywana jest „witaminą młodości”.

Pestki dyni są bogate w wiele cennych witamin i kwasów tłuszczowych. Zawierają cynk, który pozytywnie wpływa na stan naszej cery. Ponadto, magnez, który jest niezbędny do prawidłowego działania układu nerwowego oraz potas, który również wspiera układ nerwowy oraz mięśniowy. Charakteryzują się zawartością roślinnych steroli i stanoli, które są niezbędne do prawidłowej regulacji poziomu cholesterolu we krwi. W badaniach wykonywanych u diabetyków wykazano, że pestki dyni obniżają również poziom cukru.


Jeśli szukasz łatwego i szybkiego sposobu na włączenie nasion do codziennego menu, mieszanki nasion są idealną odpowiedzią na Twoje potrzeby.

Mix detox to najlepsza mieszanka ziaren siemienia lnianego oraz lnu z dodatkiem królowej superfoods – chii. Doskonała, jako dodatek do musli oraz sałatek, ale również jako przekąska, która dostarczy Ci wartościowej energii z korzystnym wpływem dla Twojego zdrowia. Jest  źródłem białka oraz zawiera dużą ilość błonnika, który pomaga w utrzymaniu szczupłej sylwetki. Ponadto, dostarcza organizmowi zestaw cennych składników mineralnych tj. wapń, żelazo, magnez, cynk i kwas foliowy.

Składniki: siemię lniane, len mielony odtłuszczony, chia- nasiona szałwii hiszpańskiej.

Mix power to najlepsze superfoods w jednym miejscu. Mieszanka składa się z nasion słonecznika, siemienia lnianego, dyni oraz królowej superfoods – nasion chia. Doskonała, jako dodatek do musli oraz sałatek, ale również jako przekąska, która dostarczy Ci wartościowej energii z korzystnym wpływem dla Twojej kondycji. Jest źródłem białka oraz zawiera dużą ilość błonnika, który pomaga w utrzymaniu szczupłej sylwetki. Ponadto, dostarcza organizmowi zestaw cennych witamin i minerałów tj. witamina E i B6, wapń, magnez, żelazo, fosfor i cynk.

Składniki: słonecznik, siemię lniane, dynia, chia – nasiona szałwii hiszpańskiej.