15 ekologicznych produktów pod marką Intenson – Rozmowa Biokuriera z Michałem Lasockim.

lasocki 3

O tym jakie produkty ekologiczne pojawiły się lub pojawią pod marką Intenson rozmawia-my z Michałem Lasockim, prezesem Intenson Europe Sp. z o.o.

Biokurier: Proszę przedstawić firmę Intenson i jej produkty?

Michał Lasocki: Intenson to polska marka, która specjalizuje się w produkcji oraz dystrybucji zdrowej żywności, w tym również produktów określonych mianem superfoods. Naszą misją jest promowanie postawy zdrowego żywienia oraz profilaktyki zdrowotnej.Firma istnieje od 2007 roku i rozwija się bardzo dynamicznie. Wprowadziła na polski rynek takie bestsellery jak: yerba mate, nasiona chia, jagody goji, młody jęczmień, spirulinę czy olej i nasiona konopi. Na początku roku, nasze produkty zostały docenione w ogólnopolskim badaniu konsumenckim Laur Konsumenta, a firma została wyróżniona prestiżową nagrodą Odkrycia Roku 2016.

Jaką gamę ekologicznych produktów wprowadzacie?

Michał Lasocki: Aktualnie w ofercie firmy znajduje się 15 ekologicznych produktów z certyfikatem. Są to: Bio Karob (proszek), Bio olej z zarodków rzepaku, Bio olej z nasion konopi, Bio olej lniany, Bio białko konopi, Bio len mielony, Bio cukier kokosowy, Bio nasiona Chia – Szałwia Hiszpańska, Bio amarantus expandowany, Bio mąka kokosowa, Bio kasza jaglana oraz Bio oleje kokosowe.

Dlaczego zdecydowaliście się wejść w ten segment i jak postrzegacie różnice pomiędzy produktami eko i konwencjonalnymi?

Michał Lasocki: Rozszerzenie oferty o produkty ekologiczne to realizacja założeń przyjętej strategii rozwoju marki oraz wyjście na przeciw oczekiwaniom naszych klientów. Nasi stali klienci, przyzwyczajeni do wysokiej jakości zdrowych produktów z naszej oferty, oczekują asortymentu również z półki ekologicznej, i chcemy im go zapewnić. W mojej opinii, rynek produktów EKO w naszym kraju jest nadal atrakcyjny i postrzegam go jako rozwijający się. Warto więc poświęcić mu więcej uwagi.

Biokurier: Czy ekologiczne produkty Intenson będą się różniły wyraźnie opakowaniem od nieekologicznych?

Michał Lasocki: W przeciwieństwie do działań konkurencji, i oczywiście poza koniecznymi wy-mogami co do oznaczeń produktów ekologicznych, jakie są wymagane prawnie od producenta, nie planujemy wprowadzania specjalnych opakowań dla produktów ekologicznych. Dla nas liczy się jakość tego co jest w środku opakowania; jego smak, zapach i świeżość. Kilka miesięcy temu, zmieniliśmy design opakowań dla wszystkich dostępnych w ofercie produktach. Nowe opakowania są nowoczesne, wyróżniające się kolorystycznie na półce w sklepie oraz zostały wykonane z najwyższej jakości folii chroniącej zawartość przed uszkodzeniem i czynnikami zewnętrznymi.

Czy planujecie w przyszłości poszerzać paletę ekoproduktów?

Michał Lasocki: Tak, jak najbardziej. Systematycznie uzupełniamy gamę produktów ekologicznych o nowe produkty i docelowo chcielibyśmy aby oferta ekologiczna dorównała liczbie produktów z gamy naturalnie zdrowych superproduktów, wytwarzanych przez naturę.

shop

SKLEP INTERNETOWY

Kup nasze produkty online

business

KLIENT BIZNESOWY

Strefa zakupów hurtowych.